PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Przypomnij hasło Rejestracja / Dodaj franczyzę
» Reklama PortalFranczyza.pl
Telefon:
22 219 54 74
E-mail:
kontakt@portalfranczyza.pl

Zastrzeżenia prawne:

PortalFranczyza.pl,
Ul. Domaniewska 39 A,
02-672 Warszawa

KRS 0000245692
NIP 525-23-50-883
wysokość kapitału zakład. 50.000 pln
 
Wiadomości: Nest Bank SA
 
08.06.2017
FRANCZYZA NEST BANKU JAKO POMYSŁ NA BIZNES
Nest Bank pojawił się na rynku w listopadzie 2016 r. i od tego czasu otworzył już 100 Placówek Partnerskich. Placówki, pojawiły się w 85 miastach w Polsce, a każdego miesiąca otwiera się około 10 nowych. W historii franczyzy w Polsce nigdy wcześniej nie było szybciej rozwijającej się sieci bankowej! Tak duże zainteresowanie jest wynikiem niezwykle atrakcyjnej oferty banku, zarówno dla Franczyzobiorców, jak i klientów.
news photo
Od samego początku jednak wiadomo było, że nowy gracz nie jest nowicjuszem. Nest Bank wyrósł na solidnych fundamentach FM Banku, a jednym z głównych założeń przyświecających jego powstaniu, było uczynienie Placówek Partnerskich głównym kanałem sprzedaży. Oferta franczyzy kierowana jest do osób prowadzących działalność gospodarczą, mających pomysł na firmę, którym nie straszne są nowe, ciekawe wyzwania przynoszące satysfakcjonujące zarobki. Marka od dnia swojego debiutu konsekwentnie podąża własną ścieżką – wystarczył jeden dzień, by uruchomić aż piętnaście Oddziałów, co również wydarzyło się po raz pierwszy w historii polskiej franczyzy finansowej.
 

Najważniejsza jest rodzina
Założyciele Nest Banku myśląc o rodzinie i rodzinnych firmach, stworzyli ofertę bazującą na consumer finance. Dużą motywacją dla klientów są rachunki bez jakichkolwiek dodatkowych opłat. Całości dopełnia atmosfera nowoczesnych, wykończonych drewnem, przytulnych placówek, które nie przypominają tradycyjnych placówek bankowych.

Nest Bank od samego początku aktywnie wspomaga Franczyzobiorców i niedługo po debiucie uruchomił ogólnopolską kampanię marketingową, dzięki której znacznie wzrosła rozpoznawalność marki, przekładająca się na zainteresowanie klientów.

- Jesteśmy dziś najszybciej rozwijającą się siecią z branży finansowej – mówi Jacek Biskup, dyrektor departamentu Sieci Partnerskiej Nest Banku – To zasługa zarówno dobrej oferty produktowej, jak i silnego, nieszablonowego wsparcia, które oferujemy Partnerom.
 

Otwarci na współpracę
Placówki Partnerskie Nest Banku otwierane są w miejscowościach, które liczą powyżej 15 tys. mieszkańców. Optymalną lokalizacją jest centrum miast, miejsca przy głównym ciągu komunikacyjnym oraz centra handlowe. Koszt Inwestycji we Franczyzową Placówkę Nest Banku wynosi od 1200 do 1300 zł na metr2. Optymalna wielkość lokalu to 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Całkowity koszt inwestycji nie powinien więc przekroczyć 50 tys. zł. W kwocie tej zawiera się remont lokalu, zakup mebli, oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, koszt sprzętu elektronicznego oraz kamer.

Przejrzyste zasady, proste produkty oraz jasno określony system prowizji, to niewątpliwe atuty oferty Nest Banku. – Staramy się zapewnić Franczyzobiorcom jak najbardziej komfortowe warunki rozwoju. Przyszłym Partnerom oferujemy pakiet startowy “For business, for money, for soul, for fun” – mówi Grzegorz Karmowski, dyrektor Wydziału ds. Rozwoju Sieci Placówek Partnerskich.
W skład pakietu startowego wchodzą: samochód przekazany nieodpłatnie w roczne użytkowanie Partnera, roczny abonament Multisport, bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne i na życie oraz do wyboru: szyta na miarę koszula, kurs bezpiecznej jazdy lub lot szybowcem. Niedawno pakiet startowy został rozszerzony o przyczepę do reklamy mobilnej, laptopa i drukarkę. Tak wyposażeni partnerzy, mają wszelkie narzędzia do rozreklamowania swojego biznesu na lokalnym rynku i świadczenia pełnej mobilnej obsługi klienta.
 

Bank ludzi spełnionych
- Nasi partnerzy wiedzą, dlaczego prowadzą swoje Placówki, rozumieją też, że biznes powinien zarabiać i przynosić satysfakcję właścicielowi. Taka postawa z definicji jest motywatorem do rozwoju. Dodatkowo nagradzamy najlepszych partnerów oraz ich pracowników – mówi Grzegorz Karmowski, Dyrektor Wydziału ds. Rozwoju Sieci Placówek Partnerskich – Wspomagamy i motywujemy naszych Partnerów na wiele sposobów. Organizujemy szkolenia, Rady Partnerów, a także konkursy sprzedażowe, w których nagrodami są atrakcyjne wycieczki. 

“Rozwiń skrzydła” to nazwa niedawno rozstrzygniętego konkursu na najlepsze wyniki w sprzedaży kredytów firmowych i gotówkowych oraz rachunków. Dwudziestu zwycięzców wyjechało na wycieczkę do RPA. Doradcy Placówek Partnerskich mogą wziąć udział w konkursie “Na skrzydłach Rock’n’Rolla”. Nagrodą za najlepsze wyniki sprzedażowe dla 40 doradców są bilety na czerwcowy koncert Guns’n’Roses w Gdańsku.

- Od początku przyjęliśmy zasadę, żeby naszych Partnerów traktować nie tylko jako przedsiębiorców, ale także jako ludzi wolnych, aktywnych, spełnionych i żyjących pełnią życia – dodaje Jacek Biskup – To nie tylko sposób nagradzania i motywowania, ale też okazja do wspólnego spędzenia czasu i integracji Franczyzobiorców i Zespołu ds. Sieci Partnerskiej.
 

 
Zobacz także
Zobacz profil franczyza Nest Bank SA
Franczyza - Nest Bank SA

Rozbudowa naziemnej sieci sprzedaży, opartej o wzajemną współpracę Banku z podmiotami zewnętrznymi, na zasadach Partnerskich (franczyzowych).

Minimalna kwota inwestycji: 1300 zł/m2 zł
Twoja reklama tutaj 
Dodaj franczyzę
PortalFranczyza.pl Newsletter

Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
www.biuradowynajecia.com
Biura do wynajęcia Warszawa
Małe biura i biura serwisowane
Bez prowizji
iBiuradowynajecia.pl
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj