PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Przypomnij hasło Rejestracja / Dodaj franczyzę

Franczyza ICE’N’GO!


kliknij w miniaturki aby zobaczyć powiększenie

Dane franczyzowe
Jednostki własne: 20
Aktualna liczba placówek franczyzowych: 9
Planowana liczba placówek franczyzowych: n.d.
 

Informacje o systemie franczyzowym ICE’N’GO!

ICE’N’GO! to marka mrożonych deserów, których unikalna konsystencja pojedynczych, lodowych perełek, powstaje w wyniku zamrażania kriogenicznego w temperaturze -197°C, masy złożonej ze świeżego mleka, śmietany, owoców, soków owocowych i naturalnych aromatów. Technologia ta pozwala na zachowanie naturalnego smaku deseru, bez napowietrzania, bez sztucznych barwników i konserwantów.
 

Opis systemu franczyzowego

Zapewniamy:

- spawdzony model biznesowy i kow-how dot. prowadzenia punktów sprzedaży
- kompletne wyposażenie punktów sprzedaży
- pomoc w rekrutacji i szkoleniu pracowników
- wymianę doświadczeń z innymi partnerami
- wiedzę techniczną w zakresie sprzętu i licencji
- stałą opiekę doradcy-opiekuna
- benefity rozpoznawalnego brandu

 
Informacje o franczyzodawcy
Dzięki unikalnej polityce sprzedaży nastawionej na "małego konsumenta" marka ICE'N'GO! cieszy się ogromnym powodzeniem w kilkunastu krajach europejskich. Od 2012 r rozwija się prężnie na terenie Polski. Blisko trzydzieści punktów sprzedaży oferuje swój unikalny deser na terenie całego kraju, w miejscach atrakcyjnych turystycznie. Z kolejnym sezonem przybywa zainteresowanych systemem franczyzowym oferowanym przez markę.

Ci, którzy zdecydowali się już w ubiegłym roku na współpracę planują kolejne inwestycje z ICE'N'GO!

Deser podawany jest w dwóch poracjach: dużej - czapeczce baseballowej i mniejszej - kubeczku papierowym (równoważne 4 i 3 gałkom zwykłych lodów).

Dostępny w 8 podstawowych smakach.
Wyłącznie w punktach sprzedsaży sieci ICE’N’GO!

Franczyzodawca (właściciel systemu) daje Franczyzobiorcy (użytkownik serii) tzw. know-how, czyli wiedzę, jak skutecznie prowadzić biznes. Dodatkowo kontroluje przebieg rozwoju tego systemu, Franczyzobiorca musi posiadać kapitał początkowy pozwalający mu wejść do systemu.
Zalety systemu franczyzowego

- satysfakcja z prowadzenia własnej działalności,
- brak ryzyka porażki spowodowanej małym doświadczeniem – nie musisz obawiać się, że nic nie wiesz o rynku, na który wchodzi Twoja firma. Franczyzodawca udzieli Ci porad, zapewni szkolenia i podzieli się swoim doświadczeniem,
- korzyści marketingowe – Twoim udziałem, jako Franczyzobiorcy, są wszelkie działania marketingowe, prowadzone przez franczyzodawcę, mające na celu promowanie marki, którą będziesz reprezentował,
- renoma marki – nie musisz podejmować żmudnych starań, aby konsumenci dowiedzieli się o Twojej marce – ona już istnieje na rynku, a jej znak towarowy jest zastrzeżony.

Co zyskujesz?

- wiedzę zdobytą podczas szkoleń
- pomoc w wyborze i prowadzeniu punktu sprzedaży
- wymianę doświadczeń z innymi partnerami
-  wiedzę techniczną w zakresie sprzętu i licencji we wszystkich aspektach
- stałą obsługę prawną i zaplecze finansowe – powszechnie stosowane metody administrowania i kontrolowania punktami sprzedaży
-  zainteresowanie ze strony dostawcy–franczyzodawcy–funkcja opiekuna

Rola opiekuna w Twoim biznesie

Głównym zadaniem opiekuna jest zapewnienie sprawnej i bezproblemowej sprzedaży. Sprawdza poprawność działania sprzętu, jakość obsługi klienta czy poprawność prowadzenia dokumentacji sprzedaży. Opiekun motywuje do nieustannego polepszania wyników sprzedaży i podwyższania jakości obsługi klienta.
 
Nakłady inwestycyjne
Minimum kwota inwestycji: 15 000 zł zł
Opłata wstępna: 17 000 zł netto
Opłata bieżąca: 11 000 zł netto
Opłata marketingowa: n.d.
 
Wymagania - Informacje dla franczyzobiorcy
Wymagania dla franczyzobiorców:

- osoba zaangażowana, nastawiona na sukces, otwarta na nowości w kategorii usług cukierniczych, gastronomicznych, spożywczych
- kapitał: od 15 000 zł netto na inwestycję na jednorazowy zakup lub dzierażawę stoiska, oraz od 11 000 zł netto na zakup zatowarowania
- wybór planowanego miejsca sprzedaży pod kątem powierzchni, spośród rekomendowanych przez sieć rodzajów lokalizacji (4-6m2)
- opis planowanego miejsca sprzedaży - dane dot. potencjału sprzedaży w wybranej lokalizacji komunikatywność

Dzierżawa stoiska - indywidualne warunki, nowe stoisko - od 17 000 zł netto
Zakup zatowarowania: pierwsze min. 11 000 zł netto

 
Pobierz broszurę firmową
Broszura informacyjna ICE’N’GO!
Wiadomości o systemie franczyzowym

Opinie franczyza ICE’N’GO!

Opinie o franczyzie ICE’N’GO!, Komentuj ! Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.
Kontakt - franczyzodawcy
Nazwa firmy ICE’N’GO
Adres ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6
  40-384 Katowice
zobacz numer telefonu i e-mail
Nazwa kontaktu
tel. 2
www


Dla franczyzodawcy : aby aktywować swoje dane zaloguj się do Panelu Klienta Portalfranczyza.pl albo skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy
Imię - Nazwisko
email
tel.
Wiadomość
Podaj wynik: 9 + jeden =
   
 


Zobacz podobne franczyzy
Franczyza Segafredo Zanetti Pierwsza kawiarnia serwująca wyśmienite, włoskie espresso Segafredo Zanetti została otworzona 1 kwietnia 1988 roku w Paryżu. Kilka miesięcy...
Franczyza Sushi Bar Nigiri Franczyzobiorca korzysta z know-how, sprawdzonych standardów restauracji SUSHI BAR NIGIRI, działając na rynku jako niezależny...
Dodaj franczyzę
Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
www.biuradowynajecia.com
Biura do wynajęcia Warszawa
Małe biura i biura serwisowane
Bez prowizji
iBiuradowynajecia.pl
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj