PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Przypomnij hasło Rejestracja / Dodaj franczyzę

Franczyza Kwiaciarnie Bukieciarz


kliknij w miniaturki aby zobaczyć powiększenie

Dane franczyzowe
Jednostki własne: 6
Aktualna liczba placówek franczyzowych: 60
Planowana liczba placówek franczyzowych: n.d.
 

Informacje o systemie franczyzowym Kwiaciarnie Bukieciarz

Bukieciarz – przepis na kwitnący biznes! Nie masz pomysłu na dochodowy biznes? Sięgnij po sprawdzony i skuteczny pomysł na prowadzenie nowoczesnej kwiaciarni w systemie franczyzowym Bukieciarz! Skorzystaj z doświadczenia specjalistów, a szybko się dowiesz, co dobry florysta wiedzieć powinien.

Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma Bukieciarz powstała w roku 1994, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą detaliczną roślin i kwiatów. Sieć kwiaciarni Bukieciarz liczy obecnie 6 placówek własnych. Kwiaciarnie te są umiejscowione w bardzo różnorodnych lokalizacjach (ulicznej, na targowisku i w centrach handlowych), co daje istotną przewagę konkurencyjną w zakresie wiedzy o prowadzeniu kwiaciarni w różnorodnym i zmiennym otoczeniu, segmentacji asortymentu (wiedzy o produktach i ich rentowności), oddziaływaniu na Klientów, stosowaniem dopasowanych narzędzi marketingowych i reklamowych.

Kwiaciarnia Bukieciarz to coś więcej, niż miejsce sprzedaży kwiatów. Mamy ambicje oferować naszym Klientom innowacyjne produkty i usługi florystyczne, które upiększą ich otoczenie. Żeby realizować nasze plany zaczynamy od właściwie zaaranżowanej przestrzeni. To ona, między innymi, decyduje o tym, czy Klient poczuje się u nas swobodnie, wygodnie, zostanie i będzie do nas wracał.
 

Opis systemu franczyzowego

Chcemy zainteresować Państwa innowacyjnym systemem franczyzowym BUKIECIARZ i oferowanymi przez firmę BUKIECIARZ możliwościami współpracy franczyzowej.

Rynek kwiatowy w Polsce charakteryzuje się znaczącą dynamiką wzrostu, ale również dużą ilością kwiaciarni na nim działających. Tak duże nasycenie kwiaciarniami we wszystkich typach miast, agresywne działania konkurencyjne oraz rosnąca świadomość Klientów zmuszają do podejmowania przez właścicieli kwiaciarni zdecydowanych kroków w celu utrzymania obecnej pozycji na lokalnym rynku.

Franczyza to rodzaj współpracy handlowej, który okazał się skuteczny w wielu branżach, zanim pojawił się na rynku florystycznym. Jest to system sprzedaży towarów i usług, który oparto na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy dawcą i biorcą licencji (Franczyzodawcą i Franczyzobiorcą).

Przez cały okres trwania umowy franczyzowej strony pozostają prawnie i finansowo niezależnymi przedsiębiorstwami. Istota tego systemu polega na tym, że Franczyzodawca nadaje swoim Franczyzobiorcom prawo do korzystania z jego koncepcji biznesowej i znaku towarowego, a także do korzystania ze stałej pomocy handlowej i technicznej, a jednocześnie nakłada obowiązek prowadzenia działalności zgodnie z jego koncepcją. Dawca licencji jest, bowiem właścicielem znaku towarowego i know-how sieci.

W trakcie trwania umowy franczyzowej firma BUKIECIARZ będzie miała obowiązek przekazywania Franczyzobiorcy know-how w sposób ciągły, przez cały okres obowiązywania umowy. Z kolei Franczyzobiorca będzie miał obowiązek stosowania się do reguł działania w sposób uzgodniony pomiędzy stronami.

Oddajemy w Państwa ręce sprawdzony i atrakcyjny biznesowo koncept florystyczny, którego prowadzenie na zasadach współpracy franczyzowej może stanowić kontynuację rozwoju Państwa kwiaciarni lub pomysł na nowy kwitnący biznes. Prospekt informacyjny z zasadami funkcjonowania systemu BUKIECIARZ, z dokładnymi informacjami ekonomicznymi oraz korzyściami dla Państwa, jakie wiążą się z nawiązaniem współpracy w tej formie prześlę na zapytania e-mailem.
 
 
Informacje o franczyzodawcy
Detaliczny rynek sprzedaży kwiatów w Polsce stale się zmienia - ewoluuje w kierunku powstawania nowoczesnych kwiaciarni, stanowiących nie tylko źródło zaopatrzenia w rośliny i kwiaty, ale i w szereg produktów dekoracyjnych i ogrodniczych oraz usług florystycznych. Tak szerokie portfolio produktów w kwiaciarni wymusza na jej właścicielu konieczność dokonania segmentacji, czyli podjęcia decyzji o utrzymaniu jak najbardziej rentownego asortymentu produktów, przy jednoczesnym zachowaniu, a nawet powiększaniu liczby stałych Klientów, wprowadzeniu nowych usług florystycznych, zmianach planogramu kwiaciarni oraz szeregu dalszych działań, składających się na know-how prowadzenia biznesu florystycznego.

Przy tak dużej i jednocześnie rosnącej liczbie otwieranych kwiaciarni nie jest to zadanie łatwe, zwłaszcza, że na rynku panuje silna konkurencja cenowa, w znaczący sposób wypływając na obniżenie rentowności niezależnie funkcjonującej kwiaciarni. Sytuację pojedynczego detalisty tylko w nieznacznym stopniu poprawia dostępność na rynku kilku programów lojalnościowych, umożliwiających między innymi utrzymywanie na relatywnie atrakcyjnym poziomie cen tzw. produktów opiniotwórczych. Jednakże w dłuższej perspektywie przynależność do jednego z kilku istniejących na rynku programów lojalnościowych nie przełoży się na istotną wartość, znaczenie i siłę danej kwiaciarni na lokalnym rynku, jak i na jej wizerunek wśród Klientów. Oferta programu lojalnościowego nie wykorzystuje, bowiem, wielu możliwości i płaszczyzn współpracy, jakie daje system franczyzowy.

Dlatego też jednym z kierunków dalszego rozwoju detalicznego rynku florystycznego w Polsce będzie franczyza, czyli transfer do niezależnych kwiaciarni sprawdzonej i przetestowanej w zróżnicowanych warunkach rynkowych koncepcji działalności, w celu zmniejszenia ryzyka ekonomicznego prowadzenia kwiaciarni, jak i osiągania zadowalających wyników sprzedażowych. Bezpieczna forma biznesu, jaką jest franczyza ułatwia wejście na rynek początkującym przedsiębiorcom, jak i szybszy rozwój doświadczonym właścicielom kwiaciarni, ponieważ z istoty rzeczy model biznesu franczyzowego musi przynosić korzyść obydwu stronom umowy franczyzowej. Korzyść bardzo istotną, pozwalającą bowiem, na wykorzystywanie wielu z omówionych w niniejszym prospekcie składników know-how, dostęp do których zapewnia uczestnictwo w sieci.

Wbrew konserwatywnym i stereotypowym opiniom franczyza zapewnia swobodę prowadzenia działalności (jest to, bowiem biznes prowadzony przez niezależne podmioty gospodarcze), a narzędzia, które służą do zarządzania i stymulowania procesami operacyjnymi kwiaciarni nie są przymusem dla jej właściciela i personelu. Jedynie ze względu na wspólne dobro sieci franczyzowej i budowę jej siły nabywczej, stosowanie zasad funkcjonowania systemu franczyzowego jest obligatoryjne, gdyż tylko taka forma zapewnia jednolity wizerunek i właściwy przekaz treści marki BUKIECIARZ do potencjalnych Klientów budując w ten sposób obrót i rentowność we wszystkich placówkach sieci.

Rynek florystyczny stoi przed procesem, który zachodzi w każdym rozwiniętym organizmie gospodarczym – konsolidacją. Powstawanie na nim kolejnych sieci (w tym zagranicznych) jest sprawą nieuniknioną, związaną nie tylko z wytworzeniem narzędzi do skutecznych negocjacji handlowych z producentami, ale również koniecznością zapewnienia uniwersalnej obsługi dla Klientów, którzy nie tylko oczekują zwiększonego poziomu satysfakcji z dokonywanych zakupów, ale stając się coraz bardziej mobilni chętnie poszukują sprawdzonego dostawcy, zwłaszcza w tak specyficznej dziedzinie, jaką jest florystyka. Nie bez znaczenia jest również fakt, że dla starszej (i coraz szybciej starzejącej się) części społeczeństwa dwa czynniki w postaci zaufania do florysty oraz możliwość oszczędzania poprzez zakup tańszych kwiatów mają decydujący wpływ na wybór kwiaciarni, w której dokonane zostaną zakupy.

Z punktu widzenia właściciela pojedynczej kwiaciarni trzeba więc szukać bezpiecznych i sprawdzonych w wielu warunkach perspektyw rozwoju, utrzymywania dobrych relacji z dostawcą kwiatów i roślin oraz produktów florystycznych, zapewnienia sobie odpowiedniego poziomu promocji i reklamy, a także, co niezwykle ważne, bieżącego dostępu do wiedzy florystycznej i biznesowej. Aby jednocześnie nie wiązało się to z istotnym wzrostem kosztów funkcjonowania kwiaciarni i pozwalało jej właścicielowi na wygospodarowanie czasu potrzebnego na doskonalenie swoich umiejętności zawodowych potrzeba istotnego wsparcia. Dlatego takim świadomym wyborem w najbliższym czasie stanie się franczyza.
 
Nakłady inwestycyjne
Minimum kwota inwestycji: 60000 zł
Opłata wstępna: 10000 zł
Opłata bieżąca: 2%
Opłata marketingowa: 2%
 
Wymagania - Informacje dla franczyzobiorcy

 
Wiadomości o systemie franczyzowym

Opinie franczyza Kwiaciarnie Bukieciarz

Opinie o franczyzie Kwiaciarnie Bukieciarz, Komentuj ! Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.
Kontakt - franczyzodawcy
Nazwa firmy Bukieciarz
Adres Bożejowice 1c
  59-700 Bolesławiec
zobacz numer telefonu i e-mail
tel. 1
www


Dla franczyzodawcy : aby aktywować swoje dane zaloguj się do Panelu Klienta Portalfranczyza.pl albo skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy
Imię - Nazwisko
email
tel.
Wiadomość
Podaj wynik: 6 + sześć =
   
 


Zobacz podobne franczyzy
Franczyza Meble Vox Ekspansja VOX.  Rozwijamy się! Czy chcieliby Państwo dołączyć do nas i prowadzić salon firmowy Meble Vox? To odpowiedni moment....
Franczyza Ceramika Wiza Zapraszam wszystkich zainteresowanych współpracą z naszą firmą w zakresie prowadzenia sklepów firmowych we Wrocławiu i Opolu...
Dodaj franczyzę
Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
www.biuradowynajecia.com
Biura do wynajęcia Warszawa
Małe biura i biura serwisowane
Bez prowizji
iBiuradowynajecia.pl
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj