PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Przypomnij hasło Rejestracja / Dodaj franczyzę

Franczyza Wólczanka


kliknij w miniaturki aby zobaczyć powiększenie

Dane franczyzowe
Jednostki własne: n.d.
Aktualna liczba placówek franczyzowych: n.d.
Planowana liczba placówek franczyzowych: n.d.
 

Informacje o systemie franczyzowym Wólczanka

Jeśli jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, szukasz nowych wyzwań i partnera, który poprowadzi twoje interesy w dobrą stronę – dobrze trafiłeś. Szukamy właśnie Ciebie.

Rozwijamy sieć salonów franczyzowych pod marką Vistula i Wólczanka. Szukamy franczyzobiorców pełnych pasji, zaangażowania i żyłki do interesów. Szukamy ludzi, którzy przy wykorzystaniu naszego know how i swojego entuzjazmu razem z nami wkroczą w nowy etap rozwoju najbardziej prestiżowej polskiej marki odzieżowej.
Opowiedz nam o sobie, spotkajmy się i Razem stwórzmy własny biznes franczyzowy.

Szukamy Partnerów w miastach do 100 000 mieszkańców.
Przykładowe miasta: Jelenia Góra, Piła, Elbląg, Inowrocław, Ostrów Wielkopolski, Chojnice, Leszno, Biała Podlaska, Bełchatów, Tarnów, Tczew, Tychy, Konin, Ostrołęka, Jaworzno...
 

Opis systemu franczyzowego

Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn.

Obecne oblicze Vistula Group S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej i jubilerskiej, ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego rozwoju poprzez fuzje i przejęcia dokonane w ciągu ostatnich lat. Proces ten obejmował połączenie z Wólczanką S.A. w 2006 roku, przejęcie Galerii Centrum Sp. z o.o. na początku roku 2007 oraz uzyskanie statusu podmiotu dominującego wobec spółki W. Kruk S.A., a następnie przeprowadzenie procedury jej prawnego połączenia z Vistula Group S.A. w grudniu 2008 roku. Celem wyżej wspomnianych działań konsolidacyjnych było zbudowanie wokół spółki Vistula Group S.A. grupy kapitałowej skupiającej znane polskie marki działające na rynku mody, biżuterii i towarów luksusowych.
 
Informacje o franczyzodawcy
Franczyza na Wyspie Wólczanka

Odpowiadając na duże zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców prowadzeniem sprzedaży asortymentu Wólczanka, stworzyliśmy projekt szyty na miarę. Dla tych z was, którzy szukają biznes planu o jak najmniejszym stopniu ryzyka oraz partnera biznesowego ze sprawdzoną strategią na rynku, przedstawiamy projekt Franczyza na Wyspie.

Dotyczy on prowadzenia własnej wyspy Wólczanka w Galeriach Handlowych w całej Polsce.  Franczyza wyspy to doskonały pomysł dla początkujących przedsiębiorców. Nasi Franczyzobiorcy będą mogli prowadzić swój Biznes na wyspie, nie martwiąc się o ryzyko biznesowe. A takie jest dużo niższe biorąc pod uwagę  koszty najmu powierzchni pod wyspę oraz krótki termin obowiązywania umowy. Zawierane są one na okres kilku do kilkunastu miesięcy, aby Franczyzobiorca mógł oszacować rentowność interesu i skalkulować rachunek zysków. Liczymy, że nasi Franczyzobiorcy, po okresie próby będą chętnie decydować się na otworzenie stacjonarnego butiku marki Wólczanka.

Koszt inwestycji:
500 zł/m-c – koszt wynajmu wyspy od spółki
3000 zł- jednorazowa opłata licencyjna
Z naszym franczyzobiorcą rozliczamy się ustaloną prowizją od obrotu netto.

Opis systemu franczyzowego VISTULA

Vistula jest obecna na rynku modowym od roku 1967. Prężny i konsekwentny rozwój sprawił, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych  ekskluzywnych marek na rynku polskim jak i światowym.  Nasza kolekcja tworzona jest z myślą o zdecydowanych i eleganckich mężczyznach. Dla Panów ceniących sobie nie tylko elegancję ale również mniej formalny styl oferuje  kolekcję Vistula Red. Z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów biznesowych projektowana jest ekskluzywna  kolekcja – Lantier oraz  „Made to Measure” – czyli krawiectwo na miarę.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku powstał projekt franczyzowy, skierowany do  przedsiębiorców,  podążających za trendami, którzy w ramach swojego port folio biznesowego chcieliby podjąć się prowadzenia prestiżowego salonu marki Vistula. System franczyzowy oparty jest na zasadzie towaru powierzonego. Spółka Vistula Group ponosi ciężar ciągłego monitorowania rynku mody, kreowania kolekcji zgodnej z najnowszymi trendami i potrzebami rynku i dostarczania produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w najbardziej atrakcyjne sprzedażowo produkty. Vistula Group jest obecna na każdym etapie inwestycji, począwszy od pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu po przeprowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników salonu.  Dzielimy się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem biznesowym. Z Franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:
•    Pomoc w znalezieniu lokalizacji
•    Gotowy projekt aranżacji wnętrza
•    Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
•    Koszty logistyki
•    Optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami
•    Opieka Visual Merchandisera
•    Wsparcie marketingowe
•    System szkoleń
•    Atrakcyjny system lojalnościowy

Przewidywana suma inwestycji:
2900 zł / m2

Podstawowe wymagania sieci:
•    Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu 100-130 m2
•    Doświadczenie na rynku fashion


 
 
Nakłady inwestycyjne
Minimum kwota inwestycji: n.d.
Opłata wstępna: n.d.
Opłata bieżąca: n.d.
Opłata marketingowa: n.d.
 
Wymagania - Informacje dla franczyzobiorcy

 
Wiadomości o systemie franczyzowym

Opinie franczyza Wólczanka

Opinie o franczyzie Wólczanka, Komentuj ! Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.
Kontakt - franczyzodawcy
Nazwa firmy Vistula-Wólczanka
zobacz numer telefonu i e-mail
www


Dla franczyzodawcy : aby aktywować swoje dane zaloguj się do Panelu Klienta Portalfranczyza.pl albo skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy
Imię - Nazwisko
email
tel.
Wiadomość
Podaj wynik: 7 + osiem =
   
 


Zobacz podobne franczyzy
Franczyza La Vantil La Vantil to marka sieci salonów multibrandowych. Sieć tworzy 8 salonów własnych oraz 8 franczyzowych zlokalizowanych. w...
Franczyza Greenpoint Greenpoint jest marką dla kobiet ceniących wygodę i uniwersalny, codzienny styl. Różnorodność naszych kolekcji pozwala na stworzenie...
Dodaj franczyzę
Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
www.biuradowynajecia.com
Biura do wynajęcia Warszawa
Małe biura i biura serwisowane
Bez prowizji
iBiuradowynajecia.pl
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj