PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Dodaj nową franczyzę (wpis bezpłatny) > Hasło
          
 
Aktualności: Feel The Chill
 
08.10.2013
Franczyza szansą dla małych przedsiębiorstw
Dla wielu firm gastronomicznych franchising to kluczowy obszar rozwoju. Potencjał tego modelu wykorzystuje Feel the chill, sieć samoobsługowych yogurt barów. W tym miesiącu pod jej szyldem powstaną kolejne dwa lokale.
news photo
Już 25 października Feel the chill otworzy kolejne punkty – własny w Poznań City Center i franczyzowy w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni. Firma zakłada, że kolejne yogurt bary marki będą otwierane w większości w oparciu o ten ostatni model. Dla spółki jest to obecnie priorytetowy obszar działalności biznesowej.

- Przez blisko trzy lata na terenie całego kraju otworzyliśmy 11 lokali własnych, 2 franczyzowe i 6 jednostek mobilnych. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, ale branża gastronomiczna wymaga ogromnego zaangażowania i opieki nad każdym z punktów – mówi Mateusz Stachowiak, prezes Feel the chill. – Dlatego zdecydowaliśmy się przekazać własną wiedzę i doświadczenie partnerom biznesowym, dzięki czemu firma będzie mogła rozwijać się zapewniając klientom wysoką jakość naszych usług – dodaje.

Zdaniem Andrzeja Lorka, specjalisty ds. franchisingu, franczyza jest korzystna dla obu stron. Franczyzobiorca zmniejsza ryzyko inwestycyjne, a firma macierzysta może rozwinąć swoje portfolio. Często franczyzodawca niesłusznie postrzegany jest jako duży gracz rynkowy. Tymczasem małe przedsiębiorstwa również z powodzeniem funkcjonują w oparciu o ten model, dzięki czemu zmniejszają koszty własne i docierają do większego grona odbiorców usług. Jest to szczególnie widoczne w gastronomii. Restauratorzy – franczyzodawcy, przy szybkim rozwoju sieci punktów własnych, napotykają na problem związany z centralnym zarządzaniem placówkami. Kłopotem staje się głównie odległość między lokalami. Wówczas sprzedaż licencji franczyzowych dla franczyzobiorców jest najlepszym rozwiązaniem. Franczyzobiorca z powodzeniem korzysta przy tym z renomy i przywiązania klienta do danej marki zmniejszając ryzyko płynące z prowadzenia własnej działalności gospodarczej – zauważa Andrzej Lorek. 
Zobacz także
Zobacz profil franczyza Feel The Chill
Franczyza - Feel the Chill

Feel the Chill Polska to sieć punktów samoobsługowych oferujących największy wybór smaków mrożonych yogurtów w wersji do tej pory zarezerwowanej tylko dla lodów. W punktach Feel the Chill nasi klienci znajdą lekki mrożony zdrowy yogurt naturalny, mrożone yogurty...
Minimalna kwota inwestycji: n.d.
Twoja reklama tutaj 
Dodaj franczyzę
PortalFranczyza.pl Newsletter

Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
https://biuranet.pl/
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj