PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Dodaj nową franczyzę (wpis bezpłatny) > Hasło
 
Aktualności: Monetia
 
09.10.2018
Franczyza w sektorze usług finansowych. W czym tkwi jej fenomen.
Nie masz zbyt dużych pieniędzy na założenie własnego biznesu? Jednym z rozwiązań może być franczyza w sektorze finansowym. Taki wybór pozwala ograniczyć własne koszty na starcie dzięki zaangażowaniu partnera, który oferuje zazwyczaj darmową reklamę, marketing czy szkolenia. Co ważne nie trzeba deklarować wyłączności na oferowanie usług i produktów tylko pod jedną marką. Na początku liczy się umiejętność sprzedaży nowych usług i produktów. W Polsce według różnych szacunków liczba placówek franczyzowych w rozmaitych branżach (finansowa, handlowa, modowa) sięga już 70-80 tysięcy. Według raportu firmy doradczej Profit system i portalu Franchising.pl tylko w 2017 r. na rynku przybyło ponad 4,3 tys. sklepów i punktów usługowych na licencji.
news photo
Monetia, właściciel jednej z największych sieci placówek obsługujących transakcje gotówkowe, każdego roku odnotowuje przyrost punktów sprzedaży o kilkanaście procent, a tempo ich wzrostu jest możliwe m.in. dzięki kolejnym franczyzobiorcom. Spółka aktualnie posiada 806 placówek na terenie Polski, z czego 638 działa na zasadzie franczyzy. O tym, co powoduje, że mieszkańcy naszego kraju decydują się na prowadzenie działalności w takim modelu biznesowym, opowiada Karolina Sławińska dyr. marketingu Monetii.

Dlaczego Polacy przystępują do systemów franczyzowych? Jak się okazuje powodów dla których warto rozważyć biznes oparty na franczyzie jest wiele. Współpraca z partnerem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu biznesu, stanowi dla przedsiębiorców bardzo korzystne rozwiązanie. Do zalet współpracy opartej na franczyzie zaliczyć można nie tylko mniejsze ryzyko niepowodzenia inwestycji, ale także wsparcie w kwestiach organizacyjnych i merytorycznych oraz dostęp do know-how, tak niezbędnego w prowadzeniu biznesu. Co ważne franczyzobiorca może liczyć na pomoc na każdym etapie współpracy.

- Analiza, której celem jest wykluczenie ewentualnej porażki, sprawdzenie czy otwarcie placówki w danej lokalizacji będzie opłacalne, to tylko niektóre procedury, jakie podejmują franczyzodawcy na początku współpracy. Kolejnym krokiem jest zadbanie o wyposażenie nowej placówki w takie materiały, jak np.: ulotki, plakaty czy odpowiednie dokumenty, ale także dostarczenie niezbędnych narzędzi - komentuje Karolina Sławińska, dyrektor marketingu Monetii. Przedsiębiorca może liczyć na pomoc nie tylko na początku współpracy, ale przez cały okres jej trwania. - Franczyzobiorcy pozostają w stałym kontakcie z regionalnymi dyrektorami sprzedaży, dzięki czemu mogą na bieżąco ustalać cele sprzedażowe czy rozstrzygać kwestie dotyczące lokalnego rynku płatności gotówkowych. Mają również dostęp do zaplecza marketingowo-organizacyjnego, analiz rynkowych oraz co ważne szkoleń np. z obowiązujących procedur czy technik sprzedaży. Wraz z otwarciem placówki na wstępie uzyskują także duży portfel stałych klientów – dodaje Karolina Sławińska  z Monetii.

Jak się okazuje franczyza – prowadzenie biznesu pod szyldem innej marki, jest ciekawym rozwiązaniem dla przedsiębiorców. Dlatego osoby, które dysponują kapitałem, chcące rozwinąć lub zacząć działalność w branży finansowej, powinny rozważyć działalność w takim modelu biznesowym.
Zobacz także
Zobacz profil franczyza Monetia
Franczyza - Monetia

Agencje Bankowe Monetia (www.monetia.pl), należące do Banku DnB NORD skoncentrowane są na obsłudze kasowej, głównie wpłatach gotówkowych. Partnerzy Banku mają możliwość stworzenia swojego nowego przedsiębiorstwa lub rozszerzenia działalności już istniejącej (np. kantor, lottomat,...
Minimalna kwota inwestycji: 10000 zł
Twoja reklama tutaj 
Dodaj franczyzę
PortalFranczyza.pl Newsletter

Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
https://biuranet.pl/
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj