PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Dodaj nową franczyzę (wpis bezpłatny) > Hasło
          
 
Aktualności: Odido
 
20.03.2013
Relacja z otwarcia 1800. sklepu Odido zamieszczona w Życiu Handlowym
rzy sklepy w 5 lat! Wojciech Michalak z Łodzi w krótkim czasie otworzył trzy sklepy, ostatni 22 lutego. Wszystkie działają pod szyldem Odido. Detalista zdradził nam, dlaczego wybrał sieć tworzoną przez Makro.
news photo
Od gastronoma do detalisty

Współpraca Michalaka z Makro Cash & Carry zaczęła się jeszcze w latach 90, kiedy  ruszyła pierwsza łódzka hala z tym szyldem. Biznesmen prężnie działał wówczas w gastronomii. – Prowadziłem sieć barów w pomieszczeniach Politechniki Łódzkiej. Oczywiste było, że część towarów brałem z Makro – mówi.

Po kilku latach łódzki przedsiębiorca zrezygnował jednak z tej branży.– Czynsze były za wysokie – wyjaśnia. – Z inspiracji żony Doroty postanowiłem wejść w spożywkę. Pięć lat temu uruchomiłem pierwszy sklep pod szyldem Twoje Delikatesy. To okazało się strzałem w dziesiątkę – wspomina. Nieduża osiedlowa placówka przynosiła zyski, więc Michalak ruszył z następnymi. – Przez ostatnie lata zawsze miałem zyski. W ostatnim roku, licząc luty 2012 do lutego 2013, wzrost w moich dwóch sklepach sięgnął 15 procent – wylicza.

Kolejny, trzeci, działający pod szyldem ODIDO otworzył 22 lutego przy ulicy Tuszyńskiej. Placówka funkcjonuje w starej kamienicy, w której do niedawna także działał sklep spożywczy. – Taki późny Gomułka – określa jego stan Michalak. Po kilkumiesięcznym remoncie sprzedaż w odnowionych ścianach ruszyła pełną parą.

Lokalne hity i marki własne Makro

– 95 procent towaru biorę z Makro Cash & Carry. W resztę zaopatruję się między innymi w wędliniarskiej hurtowni Panda czy w piekarni Jazon 2 z Bełchatowa – tłumaczy biznesmen. W jego sklepach wędliny są na bieżąco krojone, klient może poprosić nawet o dwa plasterki specjałów z JBB czy Indykpolu.

Bardzo ważną rolę w ofercie odgrywa nabiał marki Jogo (z Łódzkiej Spółdzielni Mleczarskiej). Bez jogurtów czy serków Jogo nie ma w Łodzi handlu – twierdzi detalista.  Podobnie jest z majonezami z Zakładów Przetwórstwa Owoców i Warzyw „Motyl”, przetworami z firmy Braci Urbanek czy przecierami marki Łowicz. – Postawiłem także na marki własne Makro Cash& Carry. Wyroby z logo Aro oraz Fine Food zyskują klientów, bo są tanie i dobrej jakości – tłumaczy Michalak. Ale to nie koniec pomysłów na rozwój. Dorota Michalak, żona właściciela, która ma duży wpływ na dobór asortymentu, mówi, że w najbliższym czasie w sklepach pojawi się także półka z produktami prozdrowotnymi. Jest więc szansa, że sklep zyska nowych klientów, a jego zyski kolejny raz skoczą w górę.
Zobacz także
Zobacz profil franczyza Odido
Franczyza - Odido

Pod takim właśnie hasłem powstała nowa sieć sklepów ODIDO, zrzeszająca niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. W sklepach ODIDO równie wygodnie dokupisz brakujący produkt, jak też zrobisz solidne, kompleksowe zakupy.

Sklepy ODIDO znajdziesz wszędzie - w...
Minimalna kwota inwestycji: n.d.
Twoja reklama tutaj 
Dodaj franczyzę
PortalFranczyza.pl Newsletter

Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
https://biuranet.pl/
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj