PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Dodaj nową franczyzę (wpis bezpłatny) > Hasło
          

Franczyza ICE’N’GO!


kliknij w miniaturki aby zobaczyć powiększenie

Dane franczyzowe
Jednostki własne: 20
Aktualna liczba placówek franczyzowych: 9
Planowana liczba placówek franczyzowych: n.d.
 

Informacje o systemie franczyzowym ICE’N’GO!

ICE’N’GO! to marka mrożonych deserów, których unikalna konsystencja pojedynczych, lodowych perełek, powstaje w wyniku zamrażania kriogenicznego w temperaturze -197°C, masy złożonej ze świeżego mleka, śmietany, owoców, soków owocowych i naturalnych aromatów. Technologia ta pozwala na zachowanie naturalnego smaku deseru, bez napowietrzania, bez sztucznych barwników i konserwantów.
 

Opis systemu franczyzowego

Zapewniamy:

- spawdzony model biznesowy i kow-how dot. prowadzenia punktów sprzedaży
- kompletne wyposażenie punktów sprzedaży
- pomoc w rekrutacji i szkoleniu pracowników
- wymianę doświadczeń z innymi partnerami
- wiedzę techniczną w zakresie sprzętu i licencji
- stałą opiekę doradcy-opiekuna
- benefity rozpoznawalnego brandu

 
Informacje o franczyzodawcy
Dzięki unikalnej polityce sprzedaży nastawionej na "małego konsumenta" marka ICE'N'GO! cieszy się ogromnym powodzeniem w kilkunastu krajach europejskich. Od 2012 r rozwija się prężnie na terenie Polski. Blisko trzydzieści punktów sprzedaży oferuje swój unikalny deser na terenie całego kraju, w miejscach atrakcyjnych turystycznie. Z kolejnym sezonem przybywa zainteresowanych systemem franczyzowym oferowanym przez markę.

Ci, którzy zdecydowali się już w ubiegłym roku na współpracę planują kolejne inwestycje z ICE'N'GO!

Deser podawany jest w dwóch poracjach: dużej - czapeczce baseballowej i mniejszej - kubeczku papierowym (równoważne 4 i 3 gałkom zwykłych lodów).

Dostępny w 8 podstawowych smakach.
Wyłącznie w punktach sprzedsaży sieci ICE’N’GO!

Franczyzodawca (właściciel systemu) daje Franczyzobiorcy (użytkownik serii) tzw. know-how, czyli wiedzę, jak skutecznie prowadzić biznes. Dodatkowo kontroluje przebieg rozwoju tego systemu, Franczyzobiorca musi posiadać kapitał początkowy pozwalający mu wejść do systemu.
Zalety systemu franczyzowego

- satysfakcja z prowadzenia własnej działalności,
- brak ryzyka porażki spowodowanej małym doświadczeniem – nie musisz obawiać się, że nic nie wiesz o rynku, na który wchodzi Twoja firma. Franczyzodawca udzieli Ci porad, zapewni szkolenia i podzieli się swoim doświadczeniem,
- korzyści marketingowe – Twoim udziałem, jako Franczyzobiorcy, są wszelkie działania marketingowe, prowadzone przez franczyzodawcę, mające na celu promowanie marki, którą będziesz reprezentował,
- renoma marki – nie musisz podejmować żmudnych starań, aby konsumenci dowiedzieli się o Twojej marce – ona już istnieje na rynku, a jej znak towarowy jest zastrzeżony.

Co zyskujesz?

- wiedzę zdobytą podczas szkoleń
- pomoc w wyborze i prowadzeniu punktu sprzedaży
- wymianę doświadczeń z innymi partnerami
-  wiedzę techniczną w zakresie sprzętu i licencji we wszystkich aspektach
- stałą obsługę prawną i zaplecze finansowe – powszechnie stosowane metody administrowania i kontrolowania punktami sprzedaży
-  zainteresowanie ze strony dostawcy–franczyzodawcy–funkcja opiekuna

Rola opiekuna w Twoim biznesie

Głównym zadaniem opiekuna jest zapewnienie sprawnej i bezproblemowej sprzedaży. Sprawdza poprawność działania sprzętu, jakość obsługi klienta czy poprawność prowadzenia dokumentacji sprzedaży. Opiekun motywuje do nieustannego polepszania wyników sprzedaży i podwyższania jakości obsługi klienta.
 
Nakłady inwestycyjne
Minimum kwota inwestycji: 15 000 zł zł
Opłata wstępna: 17 000 zł netto
Opłata bieżąca: 11 000 zł netto
Opłata marketingowa: n.d.
 
Wymagania - Informacje dla franczyzobiorcy
Wymagania dla franczyzobiorców:

- osoba zaangażowana, nastawiona na sukces, otwarta na nowości w kategorii usług cukierniczych, gastronomicznych, spożywczych
- kapitał: od 15 000 zł netto na inwestycję na jednorazowy zakup lub dzierażawę stoiska, oraz od 11 000 zł netto na zakup zatowarowania
- wybór planowanego miejsca sprzedaży pod kątem powierzchni, spośród rekomendowanych przez sieć rodzajów lokalizacji (4-6m2)
- opis planowanego miejsca sprzedaży - dane dot. potencjału sprzedaży w wybranej lokalizacji komunikatywność

Dzierżawa stoiska - indywidualne warunki, nowe stoisko - od 17 000 zł netto
Zakup zatowarowania: pierwsze min. 11 000 zł netto

 
Pobierz broszurę firmową
Broszura informacyjna ICE’N’GO!
Wiadomości o systemie franczyzowym

Opinie franczyza ICE’N’GO!

Opinie o franczyzie ICE’N’GO!, Komentuj ! Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.
Kontakt - franczyzodawcy
Nazwa firmy ICE’N’GO
Adres ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6
  40-384 Katowice
zobacz numer telefonu i e-mail
Nazwa kontaktu
tel. 2
email
www



Formularz kontaktowy
Imię - Nazwisko
email
tel.
Wiadomość
Podaj wynik: 8 + jeden =
   
 


Zobacz podobne franczyzy
Franczyza Jogurteria Jesteśmy młodym zespołem ludzi, których połączyła jedna idea – chcieliśmy zrobić coś oryginalnego, a zarazem pysznego i...
Franczyza Green Way Sieć barów wegetariańskich Green Way Food for Life rozwija się głównie dzięki metodzie franchisingowej, tj. udzielaniu przez...
Dodaj franczyzę
Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
https://biuranet.pl/
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj