PortalFranczyza.pl - oferty franczyzy - Nr 1 w Polsce
Dodaj nową franczyzę (wpis bezpłatny) > Hasło

Franczyza SPAR Polska


kliknij w miniaturki aby zobaczyć powiększenie

Dane franczyzowe
Jednostki własne: n.d.
Aktualna liczba placówek franczyzowych: 250
Planowana liczba placówek franczyzowych: n.d.
 

Informacje o systemie franczyzowym SPAR Polska

SPAR jest największą siecią sprzedaży detalicznej na świecie (około 12 000 sklepów zlokalizowanych w 36 krajach na 4 kontynentach). Powstała w Holandii w 1932 roku, dysponuje 80-letnie doświadczeniem w handlu detalicznym na zróżnicowanych rynkach. Od chwili otwarcia pierwszego sklepu w Polsce (1997 r.) SPAR ciągle zwiększa zyskowność i wyniki sprzedaży swoich franczyzobiorców. Sieć zapewnia swoim partnerom szeroki asortyment produktów, konkurencyjne ceny i warunki sprzedaży, sprawne dostawy z magazynu centralnego SPAR oraz dogodny system dostaw bezpośrednich. Każdy członek naszego systemu korzysta z pomocy, wiedzy i doświadczenia międzynarodowej organizacji SPAR zachowując nieporównywalne z innymi sieciami swobodę i niezależność.
 

Opis systemu franczyzowego

Sklepy SPAR oferują swoim klientom szeroki asortyment produktów codziennego użytku. W punktach sieci można zaopatrzyć się w produkty spożywcze, napoje a także chemię gospodarczą. Głównymi regionami działania SPAR są: południowo - zachodnia, centralna i wschodnia część Polski. Zasięg geograficzny cały czas się powiększa, celem strategicznym polskiego biura jest pokrycie wszystkich zakątków kraju gęstą siecią detaliczną. Służyć ma temu między innymi połączenie z prężnie rozwijającą się siecią dystrybucyjną Bać-Pol.

SPAR buduje silną organizację partnerów bazując na czterech podstawowych założeniach:
 
- Na płaszczyźnie sprzedaży detalicznej - pragniemy by klienci uznali punkty SPAR za najlepsze sklepy w Polsce;
- Na płaszczyźnie dystrybucji - robimy wszystko, aby towar był dostarczony naszym klientom na czas i aby jego cena była zawsze konkurencyjna;
- Na płaszczyźnie zarządzania marką - pragniemy, aby produkty spod znaku SPAR były najbardziej lubianą, szanowaną i uznaną marką w Polsce,
- Na płaszczyźnie zasobów ludzkich – robimy wszystko, aby ludzie związani ze SPAR budowali kulturę opartą na zaufaniu, współpracy i szacunku dla wiedzy.
 
 
Informacje o franczyzodawcy
System SPAR stanowi odpowiedź na potrzeby właścicieli sklepów poszukujących wsparcia w silnej, międzynarodowej organizacji o potężnej sile zakupowej a jednocześnie pragnących zachować znaczącą niezależność. Z korzystnego modelu franczyzowego mogą korzystać punkty o zróżnicowanej wielkości oraz lokalizacji. Nasza sieć obejmuje małe przyjazne osiedlowe sklepiki, średniej wielkości markety oraz punkty EUROSPAR, których powierzchnia przekracza 1000 metrów kwadratowych. Więcej na temat zróżnicowanych kategorii punktów SPAR można znaleźć w dziale poświęconym poszczególnym formatom.

System SPAR zaprasza do współpracy nie tylko właścicieli istniejących punktów detalicznych, ale także osoby, które dopiero przygotowują się do założenia swojego sklepu. Zgodnie z obowiązującą strategią rozwoju koncentrujemy się obecnie na poszukiwaniu potencjalnych partnerów działających na terenie południowo - zachodniej, centralnej i wschodniej części Polski.

Wsparcie ze strony naszej sieci może rozpocząć na etapie wyboru lokalu. Codziennie do głównego biura SPAR Polska dociera kilka propozycji najmu lokali rozsianych po całej Polsce. Dzięki sile naszej marki gromadzimy w naszych bazach ofert nieruchomościowych prawdziwe okazje rynkowe. Nasi konsultanci zwykle pomagają ocenić użyteczność lokalu do prowadzenia działalności handlowej. We współpracy w właścicielami nowych punktów pomagają stworzyć koncepcję aranżacji wnętrz, strategię handlową. Bazując na kontaktach sieci z dostawcami wyposażenia, negocjują dla członków SPAR atrakcyjne ceny zakupu lub dzierżawy elementów takich jak chłodziarki, systemy ekspozycji towarów lub systemy płatności kartą. Wszystkim wymienionym działania towarzyszą intensywne szkolenia w zakresie budżetowania, zarządzana formatami SPAR i ekspozycji towarów.
 
 
Nakłady inwestycyjne
Minimum kwota inwestycji: n.d.
Opłata wstępna: n.d.
Opłata bieżąca: n.d.
Opłata marketingowa: n.d.
 
Wymagania - Informacje dla franczyzobiorcy
Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, niekoniecznie w branży FMCG.

Dysponowanie lokalem lub zamiar budowy placówki handlowej o powierzchni sprzedaży od 60 do 2,5 tys. m²

Otwartość na współpracę, potrzeba aktywności i nieustannego rozwoju oraz chęć przynależności do międzynarodowej organizacji SPAR.

 
Pobierz broszurę firmową
Broszura informacyjna SPAR Polska
Wiadomości o systemie franczyzowym

Opinie franczyza SPAR Polska

Opinie o franczyzie SPAR Polska, Komentuj ! Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.
Kontakt - franczyzodawcy
Nazwa firmy SPAR
  Rzeszów
zobacz numer telefonu i e-mail
tel. 1
email
www



Formularz kontaktowy
Imię - Nazwisko
email
tel.
Wiadomość
Podaj wynik: 3 + osiem =
   
 


Zobacz podobne franczyzy
Franczyza Odido Pod takim właśnie hasłem powstała nowa sieć sklepów ODIDO, zrzeszająca niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. W...
Franczyza Ogólnopolska sieć sklepów Zagłoba Ogólnopolska sieć sklepów z alkoholem "Zagłoba" posiadająca w swojej ofercie szeroki asortyment alkoholi. Niskie ceny i...
Dodaj franczyzę
Polecamy
Biura do wynajęcia
Szukasz powierzchni biurowej
do wynajęcia ?
https://biuranet.pl/
Biura serwisowane
Biuro serwisowane do wynajęcia
bez prowizji od najemcy
www.ibiuraserwisowane.pl
Twoja reklama tutaj