Czy warto zainwestować w reklamę wielkoformatową?

Patrycja Wroniarczyk

Reklamy wielkoformatowe wyróżniają się dużą powierzchnią ekspozycji i często są umieszczane na wysokich budynkach. Taka forma przekazu marketingowego jest bardzo skuteczna, dlatego chętnie korzystają z niej zarówno większe, jak i mniejsze firmy. Reklamy wielkoformatowe znajdują się na zewnątrz i powinny być zlokalizowane przy ruchliwych skrzyżowaniach, w centrach miast lub przy ważnych traktach komunikacyjnych. A kiedy warto zainwestować w tę formę reklamy?

Reklama wielkoformatowa – rodzaje

Wykorzystanie olbrzymiej powierzchni daje specjalistom od marketingu wiele możliwości do kreatywnego budowania wizerunku firmy. W ten sposób można zwrócić uwagę kierowców lub przechodniów na konkretne usługi, akcje promocyjne lub ciekawe kampanie społeczne. Obecnie najpopularniejsze jest umieszczenia reklam wielkoformatowych na:

  • banerach
  • bilbordach
  • kasetonach

Banery są montowane nie tylko na wieżowcach, ale także na mostach, ogrodzeniach czy znanych obiektach architektonicznych. Do stworzenia takiego przekazu reklamowego stosuje się druk solwentowy lub ekosolwentowy. Bilbordy są umieszczane na specjalnych stelażach, które można postawić w dowolnym miejscu przy drodze lub można też je wynająć. Natomiast wielkoformatowe kasetony to konstrukcje zbudowane z profili aluminiowych i wyposażone w system wewnętrznego podświetlania przy użyciu modułów LED. Więcej na temat tego typu reklamy przeczytasz tutaj: https://www.znajdzreklame.pl/reklama-wielkoformatowa.

Reklama wielkoformatowa – dlaczego warto?

Stosowanie reklam wielkoformatowych może przynieść firmie wiele korzyści. Przede wszystkim jest to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży i promowanie wybranych usług na terenie całego kraju. Taka reklama może dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku, a nawet do osób, które nie mają stałego dostępu do internetu. Reklama wielkoformatowa może także wzmacniać przekaz kampanii marketingowych prowadzonych w telewizji lub online. Duża powierzchnia baneru bądź bilbordu pozwala na stworzenie unikalnego przekazu, który zapadnie odbiorcom w pamięć i skłoni ich do zapoznania się z marką lub ze wskazanymi produktami. To też szansa na stworzenie marketingu w czasie rzeczywistym – za pomocą takiej reklamy można odnieść się do lokalnych bądź krajowych wydarzeń lub wykorzystać charakterystyczny obiekt, który znajduje się w pobliżu.

Na co warto zwrócić uwagę, projektując reklamę wielkoformatową?

Reklama wielkoformatowa zajmuje dużo miejsca w przestrzeni publicznej i trudno jej nie zauważyć. Dlatego to ważne, by przekaz, który się na niej pojawi, był dobrze przemyślany i skierowany do odpowiedniej grupy docelowej. Jeśli treść nadruku będzie nieadekwatna do miejsca jego powieszenia lub w jakikolwiek sposób obrazi czy ośmieszy czyjeś uczucia bądź postawy, to może negatywnie wpłynąć na postrzeganie firmy. Największą skutecznością cieszą się ciekawe reklamy wielkoformatowe, które sprytnie wykorzystują dostępną przestrzeń do wypromowania usług lub takie, które zawierają aspekt humorystyczny.

Dobrze zaprojektowana reklama wielkoformatowa nie może zawierać zbyt wielu detali i powinna być także zrozumiała oraz dobrze oświetlona. Ta tradycyjna forma komunikacji z klientem dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii może w krótkim czasie przynieść zaskakująco pozytywne rezultaty. Ważne, by przekaz został odpowiednio skonstruowany i umieszczony w strategicznym miejscu, obok którego na co dzień przechodzą lub przejeżdżają tysiące osób.

Komu powierzyć wykonanie reklamy?

Najlepiej będzie, jeśli powierzymy tę sprawę doświadczonej firmie. Znajdzreklame to specjaliści, którzy posiadają 65 tysięcy powierzchni reklamowych w 500 polskich miastach. Te liczby są gwarancją skutecznej reklamy. Ofertę klient otrzyma za darmo, w dodatku w kilkanaście minut po złożeniu zapytania. Warto nadmienić, że z tych usług korzystają zarówno małe lokalne biznesy, jak i znane w całej Polsce marki. Dodatkowo firma zadeklarowała się, że za każdą podpisaną umowę będzie sadzić drzewa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts

Czym są materiały POS?

Osobom, które nigdy nie spotkały się z tym pojęciem, zapewne określenie "materiały POS" nic nie mówi. Okazuje się, że jest ono popularniejsze, niż nam się wydaje i mamy z nim styczność na co dzień. W tym poradniku postaramy się przybliżyć czym są materiały POS, jakie są ich rodzaje, jaką rolę odgrywają oraz jakie mają wady i zalety.
Patrycja Wroniarczyk
Czytaj więcej

Strategie lokalnego SEO dla małych i średnich przedsiębiorstw

Małe oraz średnie przedsiębiorstwa stoją obecnie przed niezwykle trudnym wyzwaniem. Jakim? Chodzi oczywiście o zaistnienie zarówno w swoim regionie, jak i w Internecie. W tym kontekście zdolność do wyróżnienia się na tle konkurencji może decydować o sukcesie lub porażce danej firmy. Na szczęście istnieją rozwiązania, które umożliwiają firmom skuteczne zaistnienie w świecie cyfrowym. Do najważniejszych należy lokalne SEO. To nie tylko strategia marketingowa, ale przede wszystkim sposób na zbudowanie trwałej relacji z klientami na określonym obszarze geograficznym.
Patrycja Wroniarczyk
Czytaj więcej