ABC franczyza – najważniejsze informacje

Patrycja Wroniarczyk
Jedną z największych sieci franczyzowych w Polsce jest ABC. Franczyza może być dobrym biznesem dla potencjalnych franczyzobiorców. Zanim podjęta zostanie współpraca, należy spełnić określone warunki. Sieć sklepów ABC jest bardzo popularna w Polsce, więc dowiedz się więcej o franczyzie!
abc franczyza

Do sieci ABC należy wiele sklepów w całej Polsce, liczba ta przekracza 8,5 tysiąca. Organizatorem jest Eurocash. Opieranie się na franczyzie leży u podstaw funkcjonowania sieci ABC. Franczyza daje bardzo wiele korzyści, mowa tu o wsparciu marketingowym, szkoleniowym oraz organizacyjnym. Sklepy tej sieci mają zniżki w hurtowniach Eurocash Cash&Carry

O sieci ABC

ABC jest jedną z najwięszkych sieci handlowych w Polsce. Zarządza nią Grupa Eurocash. Cała sieć opiera się na franczyzie. Właściciele sklepów mają bardzo dużą swobodę w prowadzeniu swojego obiektu. Oferta sklepów jest więc dopasowana do lokalnych potrzeb klientów. Część obrotu jest przekazywana do partnera biznesowego. Sama oferta skierowana jest zarówno do nowych przedsiębiorców, jak i tych bardziej doświadczonych. Franczyzobiorcy otrzymują duże wsparcie w handlu. Co oferuje ABC?

System franczyzowy – co oferuje?

Franczyzodawca wiele oferuje potencjalnemu franczyzobiorcy. Przede wszystkim firma, która podejmuje współpracę, ma możliwość swobodnego działania i organizowania biznesu na swój własny sposób. Samodzielność to duża zaleta. ABC przygotuje też spersonalizowaną wizualizację zewnętrzną oraz wewnętrzną sklepu spożywczego. Franczyzobiorcy zostanie udostępnione wsparcie marketingowe oraz rozwiązania z zakresu IT. Wszystko po to, żeby klienci mieli szansę robić zakupy w komfortowych warunkach. Oferta jest więc kompleksowa i atrakcyjna.

Jak rozpocząć współpracę?

Wpsółpracę z siecią ABC można rozpocząć bardzo szybko. Sam proces prowadzenia rozmów przeprowadzany jest z kierownikami hurtowni Eurocash. To właśnie ci kierownicy negocjują, podpisują umowy oraz sprawują opiekę nad franczyzobiorcami. Sama centrala zajmuje się promocją sieci. ABC przy wyszukiwaniu potencjalnych franczyzobiorców nie korzysta z pomocy pośredników. Po podpisaniu umowy można rozpocząć tworzenie własnej placówki handlowej.

Zanim franczyzobiorca rozpocznie współpracę, musi on sporządzić biznesplan. Na podstawie tej analizy będą prowadzone rozmowy na temat rozpoczęcia współpracy. Ostatecznie decyzję podejmą franczyzodawcy, którzy będą o niej informować. Jeżeli decyzja będzie pozytywna, to będzie można rozpocząć sprzedaż pod szyldem marki ABC.

Dane mówią, że marka ABC jest bardzo popularna wśród klientów sklepów spożywczych. Współpraca partnerska może być obustronnie korzystna. Wsparcie dla franczyzobiorcy jest bardzo duże, dlatego biznes może dać całkiem duży profit.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Related Posts