Stokrotka franczyza – co należy wiedzieć?

Patrycja Wroniarczyk
Stokrotka to sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, która wciąż bardzo szybko się rozwija. Wiele sieci handlowych jest otwarta na franczyzobiorców, również Stokrotka. Franczyza może być opłacalna, trzeba jednak wcześniej spełnić pewne warunki. Dowiedz się więcej!
stokrotka franczyza

Stokrotka jest siecią handlową działającą na terenie całej Polski, należy do litewskiej grupy Maxima. Jest ona otwarta na potencjalnych partnerów biznesowych. Sieć cały czas szuka osób, które chcą założyć nowy sklep lub zmienić dotychczasowy sklep w Stokrotkę. Franczyza to dobry pomysł na biznes, który może przynieść duże korzyści finansowe.

Dlaczego warto zostać franczyzobiorcą tej sieci? Jaka jest oferta?

Stokrotka zapewnia dostęp do wiedzy o tym, jak działa cała sieć. Wyposaży ona też franczyzobiorcę we wszystkie niezbędne narzędzia, które pomogą prowadzić sklep. Można również otrzymać dofinansowanie na początek działalności. Sieć gwarantuje niezależność, franczyzobiorca ma możliwość kreowania polityki cenowej oraz samodzielnego dobierania asortymentu. Sieć pomaga na wielu poziomach, gwarantuje między innymi pomoc przy systemach IT oraz przy kwestiach związanych z marketingiem. Franczyzobiorcą może stale opiekować się doświadczony doradca. Franczyza stokrotka to uznana marka, markety oraz supermarkety oznaczone charakterystycznym logo są chętnie odwiedzane przez klientów. Franczyzobiorca będzie miał dostęp do produktów marki własnej.

Jak działa franczyza? Jakie są wymagania?

Placówka handlowa wymaga jednak odpowiedniej lokalizacji. Konieczne będzie zaproponowanie lokalizacji o odpowiednim standardzie. Wsparcie Stokrotki można stworzyć sklep spożywczy, który będzie przynosił korzyści franczyzobiorcy oraz klientom. Stokrotka przede wszystkim stawia na osoby, którym zależy na rozwoju. Niezbędny będzie jednak wkład finansowy na inwestycję. Przy wyborze lokalizacji franczyzobiorca powinien wziąć pod uwagę potencjał konsumencki, ilość konkurencji oraz inne aspekty. Sieć zapewni profesjonalne szkolenia, materiały o charakterze marketingowym oraz system logistyczny. Dzięki temu franczyzobiorca będzie mógł stworzyć odpowiednie zaplecze dla prowadzonych usług. Należy jednak pamiętać, że kluczem do współpracy jest stworzenie odpowiedniego planu biznesowego. Stokrotce zależy, by klienci mogli dokonywać zakupów w komfortowych warunkach. Ważny jest także odpowiednio dobrany personel oraz lokal.

Stokrotka może działać w formacie marketu lub supermarketu. Wszystko zależy tutaj od wielkości lokalu. Od 400 do 800 metrów kwadratowych sklep będzie supermarketem. Od 150 do 400 metrów kwadratowych mowa o markecie.

Współpraca franczyzowa z tą siecią może być bardzo opłacalna. Należy jednak spełnić kilka podstawowych wymagań. Stokrotka jest jednak bardzo przyjazna i otwarta dla nowych franczyzobiorców.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Related Posts