LPP – franczyza, która łączy biznes i modę

Avatar
LPP franczyza to dobra propozycja dla tych, którzy śledzą modowe trendy, a jednocześnie chcą zacząć przygodę z biznesem. Jak wygląda współpraca z polską firmą odzieżową?
lpp franczyza

LPP franczyza w pigułce:

  • LPP to polska firma z 30-letnim doświadczeniem.
  • LPP jest właścicielem takich marek jak Cropp, House, Mohito, Reserved czy Sinsay.
  • LPP z franczyzobiorcą rozlicza się na zasadzie prowizji.
  • LPP to sieć, która stara się ograniczać franczyzę i stawiać na własne salony. 

LPP – co musisz wiedzieć o tej firmie?

Zanim zaczniesz franczyzę LPP, musisz zdobyć najważniejsze informacje na temat franczyzodawcy. Czym jest LPP? Polską firmą, która od ponad 30 lat aktywnie działa w branży odzieżowej na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka ta prowadzi swoje sklepy w wielu krajach (m.in. w Wielkiej Brytanii i Izraelu), a ponadto zarządza 5 znanymi  markami modowymi (m.in. Sinsay, Mohito i Reserved). Sieć sklepów stale się powiększa, dzięki czemu szyldy znanych marek możesz zobaczyć w większości galerii handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych w centrach dużych miast. 

LPP – franczyza i jej zasady

LPP franczyza to szansa dla każdego, kto swoją zawodową przyszłość chce połączyć z handlem i światem mody. Chcesz dołączyć do grona sprzedawców działających pod znanymi szyldami? 

Franczyza LPP – jakie warunki musisz spełnić?

Aby zacząć przygodę z franczyzą LPP, musisz spełnić kilka warunków. Podstawowe znaczenie ma tu miejsce prowadzenia działalności gospodarczej. LPP stawia na miasta od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Sieć nie pobiera od partnerów opłat za przystąpienie do sieci, jednak jako potencjalny franczyzobiorca musisz znaleźć odpowiedni lokal i we własnym zakresie przystosować go do prowadzenia działalności według zasad przyjętych dla danej marki. Mile widziane są sklepy w galeriach handlowych oraz w centrach miast, najlepiej przy głównych ulicach i pasażach handlowych. 

Jako franczyzobiorca LPP musisz zadbać przede wszystkim o lokal o odpowiedniej powierzchni. Zgodnie z know-how LPP powinna ona wynosić:

  • od 350 do 700 metrów kwadratowych w przypadku sieci Reserved;
  • od 150 do 250 metrów kwadratowych w przypadku sklepów Mohito. 

Od osób pragnących związać się z LPP nie wymaga się doświadczenia w prowadzeniu sklepów z modnymi ubraniami, może się ono jednak okazać wielkim atutem i zwiększyć szansę na nawiązanie współpracy z siecią, która w branży odzieżowej już dawno zajęła ważne miejsce. 

Franczyza LPP – jakie masz szanse na sukces? 

Czy współpraca z LPP i franczyza polegająca na sprzedaży modnych ubrań ma szansę na sukces? Tak. Branża odzieżowa generuje spore zyski, przy czym marki ubrań tworzonych z myślą o młodych ludziach sprzedają się doskonale. Dla nastolatków nowe kolekcje jeansów, bluz czy butów są przecież ważną sprawą, chętnie odwiedzają zatem sklepy znanych marek. Kluczem do sukcesu jest znalezienie dobrego miejsca do prowadzenia działalności oraz ścisłe przestrzeganie know-how, które jest podstawa franczyzy LPP. Dzięki temu masz szansę na znaczne obroty, od których uzależniona będzie wysokość twojej prowizji. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts