Jeśli chodzi o lody franczyza to nic innego jak punkt gastronomiczny. W takim miejscu sprzedajesz lody banana i inne różne smaki, ok? Jako franczyzobiorca masz możliwość renegocjacji warunków, a także spróbowania wyrobów rzemieślniczych tylko w lokalu. Lody franczyza to dobry pomysł na biznes, który ma spore szanse na sukces. Lokalizacja przyczepy z lodami lub mobilnego punktu obsługi klienta jest bardzo ważna. Dzięki temu przyciągniesz uwagę nowych klientów, a inwestycja zwróci się w krótkim czasie.
Lody – franczyza biznesu. Jak działa?
Lody rzemieślnicze lub inne wyroby z lodu cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów na całym świecie. Nawiąż współpracę z jedną z lodziarni w celu sprzedaży lodów. W ten sposób unikniesz sytuacji, w której ktoś powie, że są to najlepsze lody, jakie w życiu jadł. W ramach biznesu franczyzowego budka z lodami może być czynna zarówno przez cały rok, jak i zimą. Pojęcie franczyzy lodów zakłada najczęściej z góry określone rodzaje słodkiej, zimnej przekąski. Przeglądając ofertę sklepu, trafiasz na topowe marki? Sprawdzaj je dokładnie pod względem stanu oraz przyśpieszenia głowy w chmurach. Wbrew pozorom prowadzenie własnego biznesu w branży gastronomicznej, nie należy do najłatwiejszych. Kiedy decydujesz się na sprawdzony biznes, koniecznie weź pod uwagę:
- opłacalność;
- stopień zwrotu;
- kwotę inwestycji początkowej.
Otwórz własną lodziarnię, jeśli masz odpowiednio wysoki kapitał oraz zapał do pracy. Pamiętaj, że mobilna przyczepa gastronomiczna to nie tylko pyszne lody. Sprzedawaj napoje zimne i gorące oraz słodycze, a na pewno biznes zwróci ci się w krótkim czasie.
Dlaczego sieć lodziarni pozwala na działalność w ramach franczyzy?
Większość lodziarni działających na zasadzie franczyzy sprzedaje głównie:
- gofry;
- sałatki owocowe;
- desery słodkie;
- świderki lodowe;
- i wiele innych…
Zapewnij sobie dobry start w przyszłość. Postaw na sezonową pracę w przyczepie w ramach lodziarni. Musisz nie tylko znaleźć odpowiedniego franczyzodawcę. W tym przypadku kluczowe będą koszty początkowe. Jako franczyzobiorca licz się z wydatkiem na sam początek nawet kilkuset złotych. Miesięczna opłata umowna również może być dotkliwa, szczególnie poza sezonem. Jeśli jednak nie chcesz zwracać ulg przyznanych przez US w rozliczeniu, spróbuj prowadzić działalność przez 12 miesięcy. Chcesz sprzedawać najlepsze lody w mieście? Postaw na sprowadzone receptury. Pod szyldem marki własnej przyciągniesz uwagę wielu nowych osób, które z chęcią spróbują wyrobów z lodziarni.
Zastanów się dwa razy, zanim rozpoczniesz własną działalność gospodarczą. Zadbaj o to, aby interes kręcił się jak najlepiej. Mobilna przyczepa pozwoli ci w wygodny sposób sprzedawać lody. Franczyza to popularna forma prowadzenia działalności na zasadach współpracy i wzajemnych zysków. Jako franczyzobiorca możesz korzystać z receptury firmy-matki oraz otworzyć biznes w dowolnie wybranym miejscu. Pamiętaj, że realne zyski oraz siatkę konsumentów wypracujesz dopiero po pewnym czasie. Dla nowego biznesu z lodami – franczyzy również – kluczowy jest pierwszy rok. Jeśli utrzymasz się na rynku w tym czasie, dalsze losy twojego przedsiębiorstwa będą coraz lepsze i spokojniejsze.