Bike Café – franczyza. Jak założyć własną mobilną kawiarnię?

Patrycja Wroniarczyk
Prowadzenie własnej działalności daje większą niezależność. Jedną z opcji jest dołączenie do sieci Bike Café. Franczyza daje przedsiębiorczym osobom możliwość korzystania ze sprawdzonych pomysłów i szerokiego wsparcia. Przekonaj się, czy to propozycja dla Ciebie!

Rozpoznać lub wykreować potrzebę potencjalnych klientów, a następnie zaoferować atrakcyjną możliwość jej zaspokojenia – to jedna z podstawowych zasad biznesu. Dlaczego mobilne kawiarnie na rowerach mają ogromny potencjał? Najlepiej świadczą o tym liczby Bike Café, franczyza rozwija się dynamicznie. Od jednego punktu – a raczej pojazdu z wyposażeniem – w Poznaniu w czerwcu 2012 r. do obecnie działających 110 w 7 krajach po niespełna 11 latach. Grono franczyzobiorców systematycznie się powiększa, co pokazuje, że konsumenci chcą sięgać po pyszny, pobudzający napój nie tylko w biurach czy lokalach gastronomicznych.

Kawiarnia na rowerze może pojawić zawsze tam, gdzie zgromadzą się ludzie

Miejskie parki przyciągają tłumy spacerowiczów zawsze, kiedy tylko pogoda sprzyja spacerom. Spacer to doskonały sposób na relaks, a wielu osobom przyda się dodatkowa porcja energii i przyjemności. Kolejnymi lokalizacjami mogą być okolice rynku, centrum handlowego, huby komunikacyjne… A w kolejnym dniu mobilna kawiarnia może pojawić się np. przy drodze do obiektu, w którym będzie zorganizowane jakieś wydarzenie polityczne, kulturalne czy sportowe. Istnieje też możliwość bezpośredniej obsługi eventów. Stworzona pod marką Bike Café franczyza ma na swoim koncie już ponad 2800 imprez. To jednak nie koniec, licznik cały czas bije!

Oczywiście przedsiębiorca musi zwracać uwagę na regulacje prawne w danym miejscu, choćby w zakresie postoju pojazdów czy obnośnego handlu. Współpraca przy rozmaitych wydarzeniach przybiera różnorodne formy – od sprzedaży na wyłączność na terenie eventu, przez obsługę jednego z kilku punktów z kawą, aż po wydawanie darmowych kaw gościom, za które zapłacił organizator. To od franczyzobiorcy – jego operatywności, chęci i zaangażowania zależy, czy podejmie się tego rodzaju zleceń. Jako właściciel swojej firmy ma pełną swobodę w wykorzystywaniu sprzętu czy materiałów eksploatacyjnych.

Bike Café, franczyza – zasady udzielania, warunki, finanse

Firma nie wymaga doświadczenia, a rowerowa kawiarnia nie potrzebuje stałego dostępu do mediów. Naturalnie to przedsiębiorca prowadzący punkt samodzielnie lub z pomocą pracowników dba o uzupełnianie wszelkich niezbędnych zasobów. Marka korzysta z ziaren kawy arabica z Brazylii, wypalanych specjalnie na jej potrzeby. Na wyposażenie roweru franczyzy Bike Café składają się przede wszystkim:

  • 55-litrowa lodówka;
  • ekspres dźwigniowo ciśnieniowy o wydajności do 160 kaw/h;
  • młynek do kawy
  • składany dach;
  • stylowy design;
  • łatwy rebranding na potrzeby zlecenia.

Ile można na tym zarobić? Każdy franczyzobiorca samodzielnie ustala gdzie, kiedy i jak często będzie sprzedawać kawę z mobilnego punktu – podczas spotkania firma wykonuje symulację rentowności konkretnego przedsięwzięcia. Dla niektórych to podstawowe zajęcie, inni traktują prowadzenie kawiarni na rowerze jako dodatkowe źródło przychodu. Choćby z tego powodu do wyboru jest kilka wariantów partnerstwa biznesowego:

  • subskrypcja za franczyzę Bike Café – od 81,30 zł/mies. netto;
  • leasing – od 800 zł/mies. netto, wymagany wkład własny 6490 zł netto (ok. 8000 zł brutto);
  • zakup pakietu franczyzowego na własność – od 64 900 zł netto.

Klienci mogą łatwo znaleźć miejsce, w którym czeka kawiarnia

Każdy „rower baristyczny” jest wyposażony w urządzenie do geolokalizacji. Konsumenci mogą zapisać się do programu lojalnościowego i sprawdzić w aplikacji, gdzie wykorzystać przysługujące im benefity. Już w trakcie prowadzenia mobilnej kawiarni okaże się, która strategia sprawdzi się najlepiej w konkretnej okolicy. Można bowiem:

  • za każdym razem pojawiać się w pobliżu tego samego miejsca;
  • zmieniać położenie w zależności od wielu czynników.

Franczyzobiorca otrzymuje nie tylko specjalnie zaprojektowany pojazd, lecz także dedykowane narzędzia informatyczne. Firmowy system pozwala m.in. na szybkie zamawianie dostaw potrzebnych produktów, kontrolowanie zużycia, sprawdzanie pracy pracowników czy analizę statystyk. Więcej szczegółów poznasz na spotkaniu z przedstawicielami Bike Café. Franczyzę możesz otworzyć szybko i na bazie rozwiązań sprawdzonych wielokrotnie w różnorodnych warunkach!

Treść promocyjna

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts